Kalite Politikamız

 
OPS’nin hedefi; müşteri memnuniyetine,standartın şartlarına dayalı olarak kalite ve verimliliğimizin arttırılmasıdır. 
 
Bu anlamda kalite politikamız;
- Müşteri istek ve beklentilerini istenen kalite, miktar ve zamanda karşılamak,
- Çalışanların bilinçli ve katılımcı olmasını sağlamak için eğitimler vermek,
- Sürekli iyileştirme için çalışmaktır.
                                                                                       
 
Bu amaca ulaşırken temel ilkelerimiz;
Sürekli iyileştirme,
Müşteri tatminini arttırmak,
Çalışan memnuniyetini arttırmak,
Liderliği ve çalışan katılımını teşvik etmek, 
Çevrenin korunması sağlamak,.
Uygulanabilir şartları yerine getirmek olacaktır.
 
Biz yönetim olarak inanç birliği içerisinde kaynaklarımızı bu yönde kullanacağız.